Obchodné podmienky
1. KONTAKT
Day Spa Shop s.r.o.
Cejl 107
602 00 Brno
Telefón: | +420 777 543 478 |
+420 777 043 785 |
Email: | obchod@day-spa-shop.sk |
panes@day-spa.cz |
Terapeut a konzultant DAY Spa Shop - Milica: milica@day-spa.cz
Prevádzkovateľ a zodpovedná osoba:
DAY Spa Shop s.r.o., Cejl 107, 602 00 Brno, IČ: 27754626, DIČ: CZ27754626, zastúpená konateľom Mgr. Vladimírom Panešom, kontakt: +420 777 043 785. Spoločnosť je vedená Krajským súdom v Brne, oddiel C, vložka 56737.
2. SPÔSOB PLATBY
Ako je možné tovar uhradiť:
- dobierkou – v hotovosti pri prevzatí objednaného tovaru. Čiastku (peniaze), plnú kúpnu cenu, odovzdáte dopracovi–vodičovi, ten Vám vydá potvrdenie o zaplatení (faktúra-daňový doklad je pribalený v balíku). Dobierka je spoplatnená čiastkou 1,2 € vrátane DPH.
- prevodom (bankovným prevodom na náš účet 2800377542/2010 IBAN CZ4520100000002800377542 SWIFT FIOBCZPP) – platbou prevodom sa rozumie platba pred dodaním tovaru (tovar bude odoslaný, akonáhle sa platba pripíše na náš bankovný účot).
Dodacie podmienky
Sortiment internetového obchodu www.day-spa-shop.sk je distribuovaný zo skladu v Brne. Po potvrdení objednávky vyexpeduje predávajúci tovar do 7 pracovných dní. V prípade predĺženia tohto termínu informuje predávajúci kupujúceho e-mailom alebo telefonicky s možnosťou zrušenia objednávky.
Dodacie termíny
V prípade, že je objednaný tovar v našom sklade, expedujeme objednávku v priebehu 1 – 3 pracovných dní odo dňa potvrdenia Vašej objednávky. Údaj o aktuálnej dostupnosti tovaru (TOVAR JE / NIE JE NA SKLADE) uvádzame u jednotlivých produktov. Aktuálny skladový stav tovaru Vám potvrdíme v každom prípade telefonicky, pokiaľ tovar objednáte priamo na našom e-shope alebo e-mailom v prípade, že sa po tovare len dopytujete prostredníctvom e-mailu. Ak máte záujem o dodanie tovaru v záväznom termíne, spojte sa s pracovníkmi príjmu. Dostanete presnú informáciu o stavu skladových zásob a v prípade potreby bude Vami dopytovaný tovar rezervovaný.
Expedícia tovaru, spôsob dopravy
Doprava môže byť riešená buď balíkom PPL alebo na výdajné miesta Zásielkovne. Súčasťou objednávky je faktúra.
Pozor! na výdajné miesta Zásielkovne je možné odosielať len balíky vážiace do 5 kg, za nadlimítne zásielky je účtovaný príplatok 5,5 € vrátane DPH.
Cenník poštovného vrátane balného
Cena tovaru: Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH. Sme plátcami DPH.
U maloobchodných odberateľov pri nákupe do 65 € vrátane DPH je cena dopravy 7,5 € (3 € Zásielkovňa). Pri objednávke nad 65 € vrátane DPH je doprava zadarmo. Platobná metóda Dobierka je spoplatnená čiastkou 1,2 € vrátane DPH. Balné neúčtujeme.
Prevádzkovateľ internetového obchodu www.day-spa-shop.sk si vyhradzujú právo cenu dopravy upravovať podľa aktuálnej potreby a v prípade zmien cien dopravcov a prepravných služieb. Záväzná cena za dopravu je cena uvedená v potvrdení objednávky zákazníkovi.
3. DODACIE LEHOTY
V prípade, že je tovar na sklade je obvyklá dodacia lehota tohto druhu tovaru od 2 do 5 pracovných dní, v ostatných prípadoch ho obdržíte spravidla do 10 pracovných dní. V prípade, že by mala byť dodacia lehota dlhšia, budeme Vás o tom informovať. Ak potrebujete ešte pred podaním objednávky vediet presný termín dodania konkrétneho tovaru, kontaktujte nás prosím.
4. PREVZATIE ZÁSIELKY KUPUJÚCIM
Pri prevzatí zásielky sa vždy ešte za prítomnosti prepravca-vodiča presvedčte, že obal zásielky nie je poškodený (výrazne preliačený, roztrhaný, rozmočený, zásadne porušená baliaca páska). Pokiaľ tomu tak je, ihneď spíšte s dopravcom protokol o poškodení zásielky a zásielku nepreberajte. Kontaktujte nás, z akýchkoľvek dôvodov ste neprevziali zásielku. Čo najskôr sa s Vami spojíme a spoločne sa dohovoríme na dodaní novej zásielky.
Ak ste prevzali neporušený balík, je vo Vašom záujme si bez zbytočného odkladania dodaný tovar prehliadnuť. O ďalších prípadných chybách a nedostatkoch nás informujte telefonicky alebo písomnou cestou (list alebo email) do troch dní od doručenia. Toto sa vzťahuje tiež na neúplnosť dodávky a nezrovnalosti v počte dodaného tovaru. Pri reklamácii je nutné predložiť spolu s tovarom doklad o zaplatení.
5. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Pri zistení chyby, ktorú bude kupujúci považovať za reklamáciu, najprv kontaktuje kupujúci predávajúceho telefonicky kvôli urýchleniu vybavenia reklamácie. Po telefonickej dohode na ďalšom spoločnom postupe vyplní kupujúci Reklamačný list. Reklamačný list si kupujúci môže vytlačiť tu (Reklamačný list) prípadne si ho zhotoví sám. Reklamačný list musí obsahovať: dátum dodania tovaru, názov výrobku, reklamovaný tovar, popis chyby. Reklamačný list priložte spolu s kópiou dokladu o zaplatení k tovaru a tovar odošlite na adresu predávajúceho ako bežný balík. Predávajúci sa k reklamácii vyjadrí čo najskôr odo dňa jej obdržania.
!V prípade vrátenia tovaru NEPOSIELAJTE tovar NA DOBIERKU!
!Dobierky nepreberáme!
6. ZÁRUKA – REKLAMÁCIA
Záručná doba platí odo dňa odovzdania tovaru kupujúcemu alebo konečnému užívateľovi pri predaji. Predávajúci poskytuje záruku za akosť a úplnosť dodávky. Ihneď po zistení akejkoľvek chyby na tovare, ktorú chcete reklamovať, nás o tomto neodkladne informujte na našich telefónoch alebo e-mailoch – viď kontakty. My sa k reklamácii vyjadríme čo najskôr, najneskôr však do 10tich dní.
7. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
14 dňová záruka vrátenia peňazí.
Aby bolo pre vás nakupovanie na e-shope naozaj bez rizík, riadime sa českým Občianskym zákonníkom § 1829 odst. 1 a poskytujeme 14-dňovú záruku vrátenia peňazí v prípade nespokojnosti s dodaným tovarom.
Podmienky vrátenia peňazí:
- tovar musí byť absolútne neporušený, neponičený, nepoužitý a schopný ďalšieho predaja
- k zásielke musí byť priložený daňový doklad, ktorý Vám bol zaslaný spolu s tovarom
- tovar odošlite bežným balíkom, prípadne osobne doručte na adresu prevádzkovateľa e-shopu
- v sprievodnom liste uveďte spôsob, akým chcete zaslať peniaze za vrátený tovar
- zákazník musí doručiť zásielku do 14 dní od obdržania tovaru späť na našu adresu
V prípade vrátenia tovaru NEPOSIELAJTE tovar NA DOBIERKU!
Dobierky nepreberáme!
V prípade, ak táto situácia nastane, zaväzujeme sa Vás neodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohovoríme sa s Vami na ďalšom postupe (náhrada objednaného tovaru iným, zrušena objednávky, atp.).
Po obdržaní a kontrole vráteného tovaru Vám bude obratom zaslaná späť čiastka odpovedajúca predajnej cene tovaru na Váš účet, prípadne poukázaná zloženkou (uveďte v sprievodnom liste).
Zákonné vrátenie tovaru v lehote 14 dní sa NETÝKA osôb jednajúcich v rámci obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
8. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY ZO STRANY PREVÁDZKOVATEĽA
Ceny uvedené v internetovom obchode sú vrátane DPH. Podľa ďalej uvedených podmienok môže byť cena navýšená o poplatok za poštovné. Ceny sa vzťahujú na zobrazené a popísané produkty a nezahŕňajú súvisiace dekorácie, plnivá a doplnky. Ceny v internetovom obchode sa môžu meniť bez predchádzajúceho upozornenia. Záväznou cenou sa rozumie cena špecifikovaná v automaticky generovanom alebo osobne zaslanom potvrdeniu objednávky.
Vyhraďujeme si právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
- tovar sa už nevyrába alebo nedodáva, príp. je dlhodobo nedostupný
- cena sa zmenila výrazným spôsobom
V prípade, ak táto situácia nastane, zaväzujeme sa Vás neodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohovoríme sa s Vami na ďalšom postupe (náhrada objednaného tovaru iným, zrušena objednávky, atp.).
9. ĎALŠIE PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN
K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy slúži príslušná Česká obchodní inspekce, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz či je možné spor riešiť on-line prostredníctvom k tomu určenej platformy dostupnej na adrese: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS.
Čítajte pozorne obchodné podmienky – prevádzkovateľ si vyhraďuje právo zmien popisu a cien ponúkaného tovaru. Záväzná cena je cena uvedená v potvrdeniu objednávky.
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu doklad o zaplatení. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správca dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
11. BEZPEČNOSŤ A OCHRANA INFORMÁCIÍ A OSOBNÝCH ÚDAJOV
Prevádzkovateľ e-shopu ako správca osobných údajov (ďalej len "Správca") týmto v súlade s ustanovením čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016, všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov (ďalej len "Nariadenie"), informuje svojich zákazníkov (ďalej len jednotlivo "Subjekt údajov") o tom, že:
a. Osobné údaje Subjektu údajov, ktoré budú Správcovi odovzdané pri odoslaní objednávky, budú spracované za účelom uzavretia kúpnej zmluvy a jej nasledného plnenia, a to vrátanie vybavovania prípadných nárokov Subjektu údajov z chybného plnenia. Právnym základom pre spracovanie osobných údajov Subjektu údajov je teda plnenie kúpnej zmluvy založené objednávkou Subjektu údajov a súčasne tiež plnenie zákonných povinností Správcu podľa právnych predpisov upravujúcich práva a povinnosti v súvislosti s ochranou spotrebiteľa a vedením účtovníctva.
b. Dôvodom poskytnutia osobných údajov Subjektu údajov Správcovi je identifikácia zmluvných strán nevyhnutná k uzavretiu a plneniu kúpnej zmluvy, čo by bez poskytnutia týchto údajov nebolo možné.
c. Osobné údaje Subjektu údajov budú spracované po dobu, po ktorú je Správca povinný tieto údaje uchovávať podľa všeobecne záväzných právnych predpisov, minimálne po dobu 5 rokov podľa zákona o účtovníctve alebo po dobu 10 rokov podľa zákona o DPH.
d. Pri spracovaní osobných údajov Subjektu údajov nebude dochádzať k automatizovanému rozhodovaniu ani k profilovaniu.
e. Správca nemenoval poverenca pre ochranu osobných údajov ani neurčil zástupcu pre plnenie povinnosti v zmysle Nariadenia. Osobné údaje Subjektu údajov môžu byť pre účely riadneho vybavenia objednávky poskytnuté poskytovateľovi doručovacích služieb zvolenom Subjektom údajov, a ďalej osobám, ktoré Správcovi poskytujú právne a účtovné služby v záujme zaistenia riadnieho plnenia povinností stanovených všeobecne záväznými právnými predpisami. Správca nemá v úmysle odovzdať osobné údaje Subjektu údajov do treťej krajiny, medzinárodnej organizácii alebo iným, než vyššie uvedeným tretím osobám.
f. Subjekt údajov má právo požadovať od Sprácu prístup ku svojim osobným údajom, ich opravu alebo vymazanie, prípadne obmedzenie spracovania, a vzniesť námietku proti spracovaniu, má právo na prenositeľnosť týchto údajov k inému správcovi, akožto aj právo podať stiažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov, ak sa vyskytuje podozrenie, že Správca postupuje pri spracovaní osobných údajov v rozpore s Nariadením.