FAQ - Často kladené otázky

Ájurvéda
Čo je to ájurvéda?

Komplexný systém, ktorý existuje už viac ako 5 000 rokov a považuje sa za matku medicíny - je základom východnej aj západnej medicíny. WHO (Svetová zdravotnícka organizácia) uznáva ájurvédsku celostnú medicínu ako účinný systém. Ájurvéda sa snaží udržiavať rovnováhu energie v tele za pomoci rôznych prostriedkov. Základom sú však dóše, ktoré opisujú rovnováhu elementov v každom z nás. Sú to Váta, Pitta a Kapha a každá z nich má svoje špecifiká. Prečítajte si o ájurvéde v našom článku.

Aké sú techniky ájurvédy?

Do ájurvédy patrí arómaterapia, teda používanie vonných olejov a tyčiniek, bylinná liečba, kvalitná výživa, meditácia, joga, masáže za pomoci vonných olejov, chromoterapia (terapia farbami) a mnohé ďalšie metódy.

Doprava a platba
Nemám v ponuke možnosť dopravy cez Zásielkovňu.

Pravdepodobne ste si objednali tovar, ktorý presahuje najvyššiu povolenú hmotnosť, ktorú dopravca umožňuje. V prípade, že napriek tomu chcete balík poslať cez Zásielkovňu (Packetu), kontaktujte nás na obchod@day-spa.cz. Nadrozmerné zásielky sú však spoplatnené.

Akým spôsobom si môžem objednávku nechať poslať?

Tovar posielame cez dopravcov Zásielkovne (Packety) alebo PPL. Tu si môžete prečítať aktuálne možnosti dopravy.

Ako môžem uhradiť svoju objednávku?

Môžete využiť hneď niekoľko spôsobov platby. Ponúkame dobierku, platbu kartou online a platbu prevodom. Prečítajte si detaily tu.

Nedarí sa mi vykonať platbu online, čo mám robiť?

Môže sa stať, že v procese objednávky nastane nejaký problém, napríklad zlyhanie prehliadača alebo výpadok internetu. Nie je potrebné kvôli tomu vytvárať novú objednávku. Kontaktujte nás pre opätovné zaslanie platobnej brány.

Nákup
Je nutné sa zaregistrovať na e-shope na vytvorenie objednávky?

Nie, napriek tomu odporúčame registráciu - tento krok vám môže pomôcť urýchliť a zjednodušiť ďalší nákup u nás.

Môžem si vybrať medzi darčekmi?

Darčeky sú zaradené do niekoľkých kategórií podľa cenovej hladiny vášho nákupu. Nie je možné vybrať si darček z vyššej hladiny ale môžete si vyberať medzi automaticky ponúknutým darčekom a darčekom z nižšej hladiny. Príklad: V prípade ponuky čistiaceho gélu na ruky An-cor19 pri nákupe nad 16 € si môžete vybrať vždy medzi variantom bez alkoholu a s alkoholom alebo si môžete zvoliť Kokosový olej, ktorý ponúkame už od nákupu nad 10 €. Nie je však možné vybrať si darček, ktorý ponúkame pri objednávkach nad 40 €.

Na koho sa môžem obrátiť v prípade problémov s fungovaním e-shopu alebo s otázkami ohľadom produktov?

V prípade technických problémov s e-shopom či objednávkou píšte na: obchod@day-spa.cz alebo volejte: +420 777 543 478. V prípade otázok ohľadom produktov píšte na email: produkty@day-spa.cz.

Prečo sa mi nedarí objednať produkt (napríklad hennu na telo)?

Pravdepodobne máte v košíku produkty v celkovej hodnote nižšej ako 7 €, čo je minimálna hodnota objednávky. Skúste do košíka pridať ďalšie produkty tak, aby cena vašej objednávky bola vyššia. Náklady na dopravu sa do tejto čiastky nezapočítavajú.

Nevyhovuje mi zakúpený produkt, ktorý som rozbalil/a a vyskúšal/a. Môžem ho vrátiť alebo vymeniť?

Tovar, ktorý je rozbalený, či dokonca použitý nie je možné vrátiť ani vymeniť. Túto možnosť máte iba v prípade nerozbaleného tovaru, ktorý je v stave na opätovný predaj.

Váš výrobok nie je na sklade, ako sa dozviem o naskladnení?

Pri každom produkte môžete nájsť ikonku Strážiť. Stačí na ňu kliknúť a vybrať si, čo konkrétne chcete strážiť - či skladovosť alebo cenu. Potom stačí vyplniť e-mail, kam vám informácie dorazia.

Prečo používate toľko výplne pri balení produktov? Nie je to neekologické?

Snažíme sa baliť čo najstriedmejšie, napriek tomu sa to nie vždy podarí tak, ako by sme si všetci priali. Z našich skúseností je lepším riešením použiť viac výplne, ako smútiť nad rozliatou, vysypanou alebo inak zničenou zásielkou a čakať na jej opätovné zaslanie.

Ako si uplatním zľavový kupón?

Na uplatnenie zľavového kupónu je potrebné prejsť do prvého kroku vo vašom košíku. V spodnej časti nájdete okno “Mám zľavový kupón”, kde je potrebné kód zadať a následne kliknúť na “Aplikovať”, zľava by sa mala ihneď premietnuť do cien produktov, ktoré máte v košíku.

O firme a produktoch
Viete zohnať aj tovar, ktorý nemáte v ponuke?

Ponuku našich produktov priebežne rozširujeme, odporúčame preto sledovať naše Novinky. Ak vám v našej ponuke niečo chýba, kontaktujte nás a my sa pokúsime daný produkt zohnať alebo vyrobiť.

Máte k dispozícii testovacie vzorky vašich produktov?

Hoci sme si vedomí, že niektoré výrobky ľudia preferujú vyskúšať pred zakúpením klasického balenia, výroba vzoriek je nielen nákladná, ale aj veľmi neekologická. Napriek tomu nás v prípade záujmu kontaktujte. Ak ide o niektorý z produktov, ktoré sami vyrábame, nie je vylúčené, že pre vás vzorku dokážeme vyrobiť.

Máte vernostný program?

V súčasnosti vernostný program nemáme, zároveň sme však otvorení rôznym možnostiam. Napíšte nám a možno vás čoskoro potešíme.