Vrátenie a reklamácia tovaru
Ako na vrátenie tovaru?
Do 14 dní od nákupu na e-shope máte ako spotrebiteľ právo odstúpiť od tejto zmluvy bez udania dôvodu. Prosíme, aby ste nás najskôr kontaktovali telefonicky +420 777 543 478 alebo emailom na obchod@day-spa.cz.
Aby bolo pre vás nakupovanie na e-shope naozaj bez rizík, riadime sa českým Občianskym zákonníkom § 1829 odst. 1 a poskytujeme 14-dňovú záruku vrátenia peňazí v prípade nespokojnosti s dodaným tovarom.
V prípade, že táto situácia nastane, zaväzujeme sa Vás neodkladne kontaktovať emailom alebo telefonicky a dohodneme s Vami ďalší postup (náhrada objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky, atp.)
Po obdržaní a kontrole vráteného tovaru Vám bude obratom zaslaná späť čiastka odpovedajúca predajnej cene tovaru na Váš účet, prípadne poukázaná zloženkou (uveďte v sprievodnom liste).
Zákonné vrátenie tovaru v lehote 14 dní sa NETÝKA osôb jednajúcich v rámci obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
Podmienky vrátenia peňazí:
- tovar musí byť absolútne neporušený, neponičený, nepoužitý a schopný ďalšieho predaja
- k zásielke musí byť priložený daňový doklad, ktorý Vám bol zaslaný spolu s tovarom
- tovar odošlite bežným balíkom, prípadne osobne doručte na adresu prevádzkovateľa e-shopu
- v sprievodnom liste uveďte spôsob, akým chcete zaslať peniaze za vrátený tovar
- zákazník musí doručiť zásielku do 14 dní od obdržania tovaru späť na našu adresu
V prípade vrátenia tovaru NEPOSIELAJTE tovar NA DOBIERKU!
Dobierky nepreberáme!
Tovar, ktorý chcete vrátiť do 14 dní od prevzatia bez udania dôvodu, zasielajte na uvedenú adresu spolu s priloženým dokladom o kúpi tovaru a vyplneným Reklamačný protokol.
Day Spa Shop s.r.o.
Cejl 107
602 00 Brno
Čo robiť v prípade reklamácie?
Reklamácia má lehotu pre uplatnenie do 24 mesiacov od zakúpenia. O reklamácii nás najskôr informujte na emailu obchod@day-spa.cz. Zakúpenie tovaru ste povinní preukázať dokladom o kúpi. Predávajúci poskytuje záruku za akosť a úplnosť dodávky. Ako spotrebiteľ nemôžete uplatniť práva z vád, ktoré ste sami spôsobili nevhodným zachádzaním, alebo o ktorých ste pri kúpi vedeli. Nie je možné reklamovať tovar s vadou, pre ktorú sme sa s Vami dohodli na znížení ceny. Nezodpovedáme ani za bežné opotrebenie.
Reklamovaný tovar zasielajte na nižšie uvedenú adresu spolu s priloženým dokladom o kúpi tovaru a vyplneným Reklamačný protokol.
Day Spa Shop s.r.o.
Cejl 107
602 00 Brno
Po vybavení reklamácie Vás vyrozumieme o výsledku najneskôr do 10tich dní. Reklamácie vybavujeme v zákonnej lehote, najneskôr však do 30tich dní od uplatnenia.
V prípade vrátenia tovaru NEPOSIELAJTE tovar NA DOBIERKU!
Dobierky nepreberáme!