Vrátenie a reklamácia tovaru
Ako na vrátenie tovaru?
Do 14 dní od kúpy na e-shope máte ako spotrebiteľ právo odstúpiť od tejto zmluvy bez udania dôvodu. Aký je postup?
- Najskôr nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 777 543 478 alebo mailom na obchod@day-spa-shop.sk a informujte nás o Vašom zámere vrátenia tovaru.
- Vyplňte Formulár pre odstúpenie od zmluvy.
- Produkt spolu s vyplneným formulárom a priloženým dokladom o kúpe zabaľte a zašlite na adresu: Day Spa Shop s.r.o., Cejl 107, 602 00 Brno, ČR. Upozorňujeme, že balíky zaslané na dobierku nepreberáme. V prípade vrátenia tovaru preto NEPOSIELAJTE tovar NA DOBIERKU.
Aby bolo pre Vás nakupovanie na e-shope naozaj bez rizika, riadime sa českým občianskym zákonníkom, § 1829 odst. 1 a poskytujeme 14-dňovú záruku vrátenia peňazí v prípade nespokojnosti s dodaným tovarom.
V prípade, že takáto situácia nastane, zaväzujeme sa Vás okamžite kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na ďalšom postupe (náhrada objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky, atď.) Po obdržaní a skontrolovaní vráteného tovaru Vám bude obratom zaslaná späť suma zodpovedajúca predajnej cene tovaru na Váš účet, prípadne inak podľa spoločnej dohody.
Podmienky vrátenia peňazí:
- tovar musí byť neporušený, nezničený, nepoužitý a schopný ďalšieho predaja
- k zásielke musí byť priložený daňový doklad, ktorý Vám bol zaslaný spoločne s tovarom
- tovar musí byť odoslaný ako bežný balík, prípadne doručený osobne na adresu prevádzkovateľa e-shopu
- v priloženom formulári uveďte spôsob, akým chcete zaslať späť peniaze za vrátený tovar
- zákazník musí doručiť zásielku do 14 dní od obdržania tovaru späť na našu adresu
Zákonné vrátenie tovaru v lehote 14 dní sa NETÝKA osôb jednajúcich v rámci obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
Čo robiť v prípade reklamácie?
Reklamácia má lehotu na uplatnenie do 24 mesiacov od zakúpenia. Zakúpený tovar ste povinný preukázať dokladom o kúpe. Predávajúci poskytuje záruku za kvalitu a úplnosť dodávky. Ako spotrebiteľ nemôžete uplatniť práva z vád, ktoré ste sám spôsobil nevhodným zaobchádzaním, alebo o ktorých ste pri kúpe vedel. Rovnako nie je možné reklamovať tovar s vadou, na základe ktorej sme sa s Vami dohodli na znížení ceny. Takisto nezodpovedáme ani za bežné opotrebovanie.
- Najskôr nás kontaktujte e-mailom na obchod@day-spa-shop.sk.
- Vyplňte Reklamačný protokol.
- Reklamovaný produkt spolu s vyplneným reklamačným protokolom a priloženým dokladom o kúpe zabaľte a zašlite na adresu: Day Spa Shop s.r.o., Cejl 107, 602 00 Brno, ČR. Upozorňujeme, že balíky zaslané na dobierku nepreberáme. V prípade reklamácie tovaru preto NEPOSIELAJTE tovar NA DOBIERKU.
Po obdržaní balíka Vám potvrdíme prijatie reklamácie a po jej vybavení Vás budeme informovať o výsledku. Reklamácie vybavujeme v zákonnej lehote, najneskôr do 30 dní od uplatnenia.